Beyza ve Seyhan Lütfen Okuyun..

on 30 Haziran 2012 Cumartesi

Beyza ve Seyhan siz benim bloguma ortak olabilirmisiniz grafiğiniz çok iyi eğer ortak olursak belki birgün çok daha iyi şeyler yapabiliriz.Belki birgün herkez bizim sitemize gelip yorum yazar.İstemezmisiniz.Biliyorum şuan sitem biraz kötü ben de yavaş yavaş değiştiriyorum.Kategorileri yaptım vb. şeyler istemezseniz ben sizin sitenize ortak olabilirmiyim tek başıma canım sıkılıyor.Sitem de 20 üye var sizin kinde 7 daha fazla üye bulabiliriz belki bir gün 100 olur.Ya lütfen ama lütfen ikiniz bana ortak olun ya da ben size..Şablon yapmayı biliyorum ama kolonlu bilmiyorum yavaş yavaş öğreniyorum.Bugün karar verirseniz sevinirim.Eğer beni ortak alırsanız hafta hafta belki şablon yaparım Şuan sitemde şablon paylaşmıyorum çünkü sitem de ortak yok.Ben de bir ekip kurmak istiyorum. HM Ekibi ya da PG ekibi ltfen beni kırmayın yaz siz gelin ya ben size ..Lütfen ortağım olun ya da ben sizin..Eğer ortak olursak gerçekten bazı yerde oyunlar da reklam yapıyorum geliyorlar üye oluyorlar lütfen bir düşünün ikinizi istiyorum Beyza ve Seyhan ya da ben size geleyim.Adım Eda Lakabım Sisi

0 yorum:

Yorum Gönder