Sekerkız16 ya...

on 20 Şubat 2012 Pazartesi


Canım adın Ayşenur söylediğin için tşkler benim adım da Eda unutma..Bu arada tatlım ben sana gönderdim.Bedava-sitem deki mesajından..Unutma diye buraya ve yorumlara da yazdım...Lütfen tatlım herşeyi paylaşabilirsin.Sana güveniyorum..Gerçekten yeni sezonu yapmak istiyorum ama zamanım yok.O yüzden sen benim siteme girdiğinde şeyy yeni sezon yaparmısın.Artık bu seninde siten oldu.Nede olsa ortaksın.Ama tatlım paylaşım yaptığında üstünde sekerkız16 yazmasın lütfen..HollyWoodModa yazsın.Sitenin adı öyle çünkü.!Canım sitede bir tane daha ortak var.Adı Büşra...Yani şaşırma kim bu deme..Zaten paylaşımların altında adımızı yazıyoruz..Sende paylaşım yaptığında konunun altına adını yazabilirsin..Mesela ben şimdi Eda yazdım ya alta işte onun gibi..Kim olduğun anlaşılsın..
                                                               Sana Güveniyorum....
EDA

0 yorum:

Yorum Gönder