Ünlülerle eleştiri

on 29 Ocak 2012 Pazar
Ünlülerle eleştiri yapıyorum.Bu resimleri ayrı ayrı olduğu için düşündüm ve eleştiri aklıma
geldi ilk önce demi sonra selena ve daha sonra miley i yapıcam.Ayrı olduğu için
daha kolay.İlk olanı makyaj,takılar 2.elbise 3. de ayakkabı olucak ve başlayalım.Bakın bana
göre yani sizin düşüncenize de saygı duyarım.Ayrı renkler olcakYeşil deminin,Pembe selenanın,
mavi mileyin olucak.
   
Şimdi demi canım sen çok güzel-     Küpen elbisene çok uygun        Küpen herkez gibi çok uygun.                                     
sin.Ama ben takılarını pek                Paun kırmıyorum.                     Puan kırmak yok.
beğenmedim.Senin zevkin             
tabikide..Elbisene çok yakışmış        
ona birşey demiyorum.                      
1 puanımı eksiltmiyorum çünkü Ve  .  
  elbisene uymuş.
  
Elbisen harika.Beğendim hemde   Canım Selena valla deminin          Tatlım elbisen harika.En Çok
çok beğendim..  Turuncu elbise     elbisesi daha güzel bana göre       seninkini beğendim.
sana çok yakışmışPaun gitmiyor.   çünkü sen bu elbisenin içinde        Seni sevdiğim için değil.Elbisenin
                                                                                                     senin kilona ve yaşına uygun olduğu                             
                                                 30 yaşında 20 yaşında kadın           içinn..1puan gitmiyor..
                                                   oldun.Yani kimse demez bana       
                                               göre öyle o yüzden 1 puanın gitti
                                                                     
       
Ayakkabın bence mükemmel.   Ayakkabı elbisene uyduğu için   Ayakkabının tam ucunu gördüm ve tam
Hem de çok uygun.Puan kır     puan kırmıyıcam.                       uyuyor.Puan kırmıyıcam.
mıyıcam.


Ve Allah ıma şükür eleştirdimmm..Canım çıktı resmen.1yorumu çok görmeyin.
Deminin tam puanı;10/10
Selenanın tam puanı;9/10
Mileynin tam puanı;10/10

0 yorum:

Yorum Gönder