Hayat Zamanı Bilinmez.

on 29 Ocak 2012 Pazar

Yani demek istediğim..Hayat hızla geçiyor.Sizi beklemiyor bile..Benim bilgisayarım bozuldu.
Mesela bu bir örnek.Yani canikolar internet çok yavaş gidiyor.Bu pekte güzel olmadı ama daha da
kötüsü blogcu ya da blogspot yüzünden derslerimi güzel çalışamıyorum.Ben şimdi 8..sınıftayım.Biliyorsunuz.
7.sınıfta okul 3.sü olup sınıf 2. olmuştum.Sınıf birincisi de okul 2 .siydi.şimdi batırdım.Sınıf
4.süyüm ama öyle dört değil eskiden hep yüz alıyordum.Şimdi 75,85,92 gibi notlar alıyorum.Hele
de 95 bile değil!!!Benim gururum bitti.Ben büyüğünce cerrah olucam.Beyin cerrahı ama başarmam
lazım.Sizin bana desteklerinizle ben artık daha güçlenicem.Mesela Miley Cyrus u çok seviyorum
Ama o bana büyüğünce ne kazandırıcakki...Ailemin yardımlarıyla,öğütleriyle ve sizin desteğinizle ger-
çekten başarıcağıma inanıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder